Ce este bine de știut despre decesul în străinătate? Care este demersul ce trebuie să fie parcurs pentru serviciul de repatriere și la cine trebuie să facem apel? Iată mai multe informații!
Atunci când survine decesul unei persoane, care se află la mare distanță de locul pe care obișnuia să-l numească cu drag ”acasă”, foarte multe întrebări își fac simțită apariția. Acest lucru este de înțeles, pentru că, deși decesul este în sine un moment dificil pe care o persoană trebuie să-l depășească, mai ales atunci când acesta survine în străinătate, toate trăirile apărute se resimt mult mai intens, din cauza tuturor semnelor de întrebare.
Grijile pe care le porți unei persoane a cărui deces a survenit în străinătate sunt normale, însă este bine de știut că firma de servicii funerare non stop București îți oferă întregul sprijin de care ai nevoie în acele clipe, pentru ca serviciul de repatriere să fie realizat adecvat. Serviciul de repatriere poate fi efectuat atât pe cale aeriană, cât și pe cale terestră, însă acest lucru depinde doar de alegerile pe care tu le vei face. Firma de servicii funerare îți va oferi inclusiv serviciul de consultanță funerară de care ai nevoie, în așa fel încât deciziile pe care urmează să le implementezi să fie potrivite și să-ți satisfacă toate nevoile.
Și pentru că despre serviciul de repatriere se cunosc mult prea puține informații, în cele ce urmează vom prezenta acele detalii care sunt de interes pentru orice persoană care este nevoită să apeleze la un astfel de serviciu.
Serviciul de repatriere și tot ce este bine de știut
Cel mai important lucru care trebuie menționat încă de la bun început este că firma de servicii funerare non stop București poate efectua toate demersurile de repatriere care sunt necesare, pentru a aduce ”acasă” o persoană care a trecut în neființă la mare distanță, însă nu mai devreme de 24 de ore de la momentul în care decesul a fost constatat. Această lege intrată în vigoare este valabilă indiferent de statul în care a survenit decesul.
Constatarea decesului natural în străinătate nu se face mai devreme de 15 ore de la momentul în care a survenit decesul, și fără ezitare, nu mai târziu de 30 ore. În schimb, atunci când vorbim despre decesul care a avut loc în urma unui accident sau are la bază anumite cauze violente, este bine de știut că inclusiv autoritățile statului respectiv trebuie să se implice și să realizeze anumite demersuri, pentru a constata cum a survenit decesul și care sunt cauzele. În cazul în care decesul în străinătate are loc în spital, este bine de știut că trupul neînsuflețit va fi ținut timp de 2 ore în cadrul spitalului, sub supraveghere medicală, după care va fi dus la morgă, în aceeași incită în care a avut loc și trecerea în neființă a persoanei în cauză.
Oficiile consulare ale statului respectiv sau primăria din proximitatea zonei în care a avut loc decesul trebuie să elibereze pașaportul mortual. Acest pașaport mortual este fundamental, pentru că este acel act care permite ca serviciul de repatriere să fie realizat, în consens cu normele și legislația intrată în vigoare la acel moment. Acesta este necesar în condițiile în care trebuie să fie realizat serviciul de repatriere al trupului neînsuflețit, însă este bine de menționat că nu este un document necesar pentru repatrierea cenușei (în urma incinerării).
Pentru ca repatrierea să fie realizată sunt necesare două sicrie, unul de zinc și unul de lemn. Sicriul de lemn este la exterior, iar în interiorul acestuia va fi poziționat cel de zinc. Acest lucru asigură protecția trupului neînsuflețit pe perioada întregului transport funerar de repatriere, fie că este vorba despre calea aeriană, fie că este vorba despre cea terestră.
Acestea sunt doar câteva dintre informațiile care trebuie să fie cunoscut despre serviciul de repatriere, oferit de firma de servicii funerare non stop București. Dacă ai nevoie de și mai multe informații și dacă dorești să primești o ofertă personalizată nevoilor și dorințelor tale, personalul acestei firme îți va răspunde cu interes tuturor întrebărilor!